Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać?
Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać na profil czy jak korzystać z Instagrama), są notatnikiem rad opartych na doświadczeniu. Zobaczymy tutaj mnóstwo zrzutów z kont autorów czy efektów ich działalności. Dzielą się wskazówkami, które sami stosują lub sprawdzili w praktyce. Teorię ograniczyli do minimum.
Część wskazówek pochodzi od ich znajomych, więc nie są oni tak do końca sami autorami. Każda taka porada zaopatrzona jest w imię i nazwisko sugerującego. Widać, że czerpią z wiedzy i doświadczenia innych specjalistów i dzielą się tymi wynikami.
Warto przeczytać tę książkę jeżeli brakuje nam podstaw i etyki pracy w social media. Jak przytacza nam Guy nie wszyscy będą nas lubić i nie warto kupować fanów, trzeba zachowywać się fair. Jeżeli ktoś szuka sztuczek do zwiększenia zasięgów to się rozczaruje. Znajdziemy tu rady, które pomogą prowadzić social media.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-11-05
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 184
Dodał/a opinię: