Efektywność przekazywania informacji jest kluczem do sukcesu w biznesie. Zarówno w szkoleniu nowych pracowników, jak i nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami umiejętność wywierania wpływu na słuchacza...czytaj dalej
Rozmowy telefoniczne kształtują wizerunek Twój i Twojej firmy. Decydują często o sukcesie przedsięwzięcia czy pozyskaniu klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać dobrą reputację, a przede wszystkim...czytaj dalej
Korespondencja handlowa kształtuje wizerunek firmy. Często decyduje o jej sukcesie handlowym, ułatwiając dotarcie do świadomości potencjalnego klienta. Ta książka pomoże Ci zbudować i utrzymać najlepszą reputację...czytaj dalej
Obecnie w typowym środowisku pracy coraz powszechniej wykorzystuje się elektroniczne środki przekazu informacji. Wcale nie oznacza to, że zdolności interpersonalne schodzą na margines. Wręcz przeciwnie! Każdy...czytaj dalej
Kierując ludźmi i kładąc nacisk na wyniki, potrzebujesz wsparcia ze strony otoczenia. Doskonałym jego źródłem mogą być Twoi pracownicy: są na wyciągnięcie ręki, lecz wyzwolenie ich pełnego potencjału wymaga...czytaj dalej
Efektywna komunikacja jest warunkiem skutecznego zarządzania Wszyscy komunikujemy się na różne sposoby. Skuteczne porozumiewanie się to umiejętność, którą każdy z nas powinien poznać i opanować. Niełatwo...czytaj dalej
GRYWALIZACJA poziom 3: A skoro o wojnie mowa, czy nie nadszedł już czas, by RozGROMić konkurencję? "Sztuka wojny" Sun Tzu i "Metody wojskowe" Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto...czytaj dalej
Dzięki nowoczesnym technologiom informatycznym najlepsze przedsiębiorstwa są w stanie w krótkim czasie udostępnić nowy produkt, zmienić strategię, zredukować koszty i osiągnąć gigantyczne zyski. Po przeczytaniu...czytaj dalej