Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych
Maciej Ślużyński

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności...czytaj dalej

Okładka - Panowanie nad stresem
Panowanie nad stresem
Mirella Kamińska, Bogdan Siewierski, Aleksandra Skwara, Andrzej Szóstak

Książka jest efektem współpracy specjalistów - praktyków z różnych dziedzin: psychoterapeutów, socjologów, trenerów współdziałających na co dzień w firmie szkoleniowo-konsultingowej EXBIS: Mirella Kamińska...czytaj dalej

Okładka - CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej...czytaj dalej

Okładka - Planowanie w firmie
Planowanie w firmie
Donald Waters

Wszelkie organizacje kładą obecnie coraz większy nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesami produkcyjnymi, większym naciskiem...czytaj dalej

Okładka - Jak działać sprawnie i skutecznie
Jak działać sprawnie i skutecznie
Andrzej Machnik

Poza krótkim wprowadzeniem do problematyki sprawnego i skutecznego działania książka obejmuje zalecenia dotyczące tego, jak działać sprawnie i skutecznie w sensie uniwersalnym, tj. bez względu na sytuację...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie jakością - teoria i praktyka
Zarządzanie jakością - teoria i praktyka
Sławomir Wawak

Książka jest kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania. Zawiera podstawy teoretyczne dla osób zajmujących się problematyką jakości, a także zbiór metod do wykorzystania przy doskonaleniu zarządzania...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie
Zarządzanie
Patricia Buhler

Czujesz, że twoja kariera utknęła w martwym punkcie, ponieważ nie posiadasz dyplomu menedżera? Jesteś przytłoczony ogromem obowiązków na zajmowanym stanowisku kierowniczym? Niezależnie od tego, czy jesteś...czytaj dalej

Okładka - Podręcznik profesjonalnego handlowca
Podręcznik profesjonalnego handlowca
Marlene Caroseli

Świat sprzedaży zmienił się. Jeśli stale nie poprawiasz swych umiejętności, podejmujesz ryzyko opisane przez Louisa Rossa, byłego wiceprezesa i dyrektora do spraw technicznych Forda: "W karierze wiedza jest...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy