Niezastąpiony przewodnik dla wszystkich podwładnych szefów-idiotów Skąd biorą się szefowie-idioci? Jak porozumieć się z szefem-idiotą? Jak nie stracić pracy u szefa-idioty? Szefowie-idioci. Ilu z nas...czytaj dalej
Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą...czytaj dalej
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez...czytaj dalej
Negocjowanie to proces targowania się, zmierzający do zawarcia porozumienia, a jeśli to niemożliwe -- wycofania się. Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji jest jednym z fundamentów biznesu i życia...czytaj dalej
Trudni ludzie potrafią skutecznie zatruwać życie innym. W pracy spotykamy się z różnymi zachowaniami ludzkimi; są osoby, z którymi niełatwo jest się porozumieć, a to ujemnie wpływa na komfort naszej pracy i...czytaj dalej
Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu -- niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków...czytaj dalej
Jesteś znużony przekładaniem stosów dokumentów w poszukiwaniu konkretnych informacji? Chciałbyś rozwinąć umiejętność twórczego myślenia? Masz kłopoty z odczytywaniem własnych notatek?Doskonałą receptą na Twoje...czytaj dalej
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować...czytaj dalej