Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Jak napisać plan marketingowy
Jak napisać plan marketingowy
John Westwood

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację...czytaj dalej

Okładka - Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy
Chris Zook

Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność!Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach...czytaj dalej

Okładka - Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu
Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu
Piotr Waglowski

Dynamiczny rozwój internetu sprawił, że organy ustawodawcze wielu państw nie nadążały z przygotowywaniem regulacji prawnych dotyczących korzystania z niego. Początkowy okres rozwoju sieci przypominał kolonizację...czytaj dalej

Okładka - Bądź kreatywny i pomysłowy
Bądź kreatywny i pomysłowy
Barrie Hawkins

U podstaw każdego sukcesu leży idea. Może to być pomysł na nowy produkt, rozwiązanie problemu, kampanię marketingową czy nowy biznes. Będąc kreatywnym i pomysłowym, rozwiniesz skrzydła i osiągniesz więcej....czytaj dalej

Okładka - Bądź pewny siebie
Bądź pewny siebie
John Caunt

Pewność siebie od niepamiętnych czasów jest warunkiem sukcesu. W obecnym, pełnym stresu, środowisku pracy umiejętność pokonywania trudności i kryzysów oraz zdecydowanie i entuzjazm są ważniejsze niż kiedykolwiek...czytaj dalej

Okładka - Bądź zorganizowany
Bądź zorganizowany
John Caunt

Czy jesteś przeciążony obowiązkami i ciągle masz zaległości? Czy dzień pracy upływa Ci na chaotycznym przeskakiwaniu od jednego zadania do drugiego -- za mało czasu, piętrzące się sterty papierów, ciągle coś...czytaj dalej

Okładka - Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej
Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej
Lois P. Frankel

Odkryj, jak ogranicza Cię Twój sposób myślenia o sprawach finansowych: dlaczego utknęłaś w miejscu, w uzależniającym związku czy w pracy, gdzie zarabiasz mniej, niż powinnaś. Wierz mi, że możesz przejąć kontrolę...czytaj dalej

Okładka - MBA. Kompendium
MBA. Kompendium
Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Sp

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESUprosto z najbardziej prestiżowych kursów MBAW ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy