Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Harvard Business Review. Przywództwo
Harvard Business Review. Przywództwo
Harvard Business School Press

Dobry menedżer nie tylko zarządza pracownikami, ale też inspiruje ich i dostarcza im odpowiedniej motywacji do działania. Umiejętności przywódcze przydadzą się każdemu menedżerowi -- zarówno takiemu, który...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business Review. Zarządzanie marką
Harvard Business School Press

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu....czytaj dalej

Okładka - Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych
Paul Taffinder

Zostań prawdziwym przywódcą * Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą * Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie * Zmobilizuj pracowników do wspólnego działaniaMiędzy menedżerem a przywódcą...czytaj dalej

Okładka - Jak kontrolować swoje finanse
Jak kontrolować swoje finanse
Sylvia S. Lim

Czy zdarzyło Ci się obudzić w środku nocy i myśleć o kłopotach finansowych? A może sprawy finansowe w ogóle nie pozwalają Ci zasnąć? Z trudem wiążesz koniec z końcem? Masz problemy ze spłacaniem kredytu? Obawiasz...czytaj dalej

Okładka - Jak prowadzić seminaria i warsztaty
Jak prowadzić seminaria i warsztaty
Robert L. Jolles

Zostań profesjonalnym szkoleniowcem * Poznaj charaktery uczestników warsztatów * Utrzymaj zainteresowanie słuchających * Naucz się zadawać pytania Większość kursów przeznaczonych dla osób mających...czytaj dalej

Okładka - Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz...czytaj dalej

Okładka - Jak zbudować silną markę od podstaw
Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu...czytaj dalej

Okładka - Jak zorganizować perfekcyjną konferencję
Jak zorganizować perfekcyjną konferencję
John G Fisher

Tradycyjne konferencje coraz częściej zastępowane są przez tele i wideokonferencje. Nadal jednak w wielu przypadkach niezbędne okazuje się osobiste spotkanie. Zorganizowanie udanej konferencji wymaga zaangażowania...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy