Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
Seth Godin

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto...czytaj dalej

Okładka - Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak...czytaj dalej

Okładka - Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie
Rita Gunther McGrath, Ian C. Macmillan

Mistrzowski ruch to działanie zmieniające reguły gry rynkowej, zapewniające firmie doskonałe wyniki. Jak wykonać taki ruch? Najpierw rozpoznaj szanse rynkowe, potem zorientuj się, co jest nie tak w Twojej firmie...czytaj dalej

Okładka - Negocjować możesz wszystko
Negocjować możesz wszystko
Herb Cohen

Poznaj uniwersalne techniki negocjacyjne * Dowiedz się, kiedy można negocjować * Opanuj różne style negocjacji * Negocjuj w różnych warunkachNegocjacje już dawno przestały być domeną polityków. Dziś...czytaj dalej

Okładka - Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi
Paul Edwards, Sarah Edwards, Laura Clampitt Douglas

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej * Opracuj skuteczne metody marketingowe * Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów * Zaprojektuj odpowiednie...czytaj dalej

Okładka - Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie
Leslie Yerkes, Randy Martin

Niezawodne sposoby przekonywania i perswadowania * Przyjmij na siebie odpowiedzialność * Naucz się zadawać pytania * Uwierz w umiejętności innych ludziIle razy każdemu z nas opadały ręce, gdy widzieliśmy...czytaj dalej

Okładka - Plan marketingowy w praktyce
Plan marketingowy w praktyce
John Westwood

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy * Przeprowadź audyt marketingowy * Wyznacz cele marketingowe * Wprowadź firmę na nowe rynkiPlanowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego...czytaj dalej

Okładka - Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Al Ries, Laura Ries

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach? * Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek * Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki ...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy