Okładka książki - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa


Ocena: 0 (0 głosów)
To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne. Jaki z tego wniosek? Opowiedz dobrą i prawdziwą historię, a ludzie pokochają Twoją firmę i jej produkty.Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci -- o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja -- producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła -- musi opowiadać historie. Oto zasady gry na rynku, gdzie klient ma wiele opcji do wyboru i za mało czasu na podjęcie decyzji. Jeśli chcesz dawać klientom to, czego pragną, a nie tylko spełniać ich potrzeby, koniecznie przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej: * jak skłaniać konsumentów, by Cię słuchali, * jak zdobywać władzę nad pragnieniami klientów i nie nadużywać jej, * jak kształtować światopoglądy i gusta konsumentów, * jak sprzedawać pierwsze wrażenie, * jak pokazywać ludziom to, co chcesz, aby zobaczyli, * jak mówić prawdę i tylko prawdę i nie dać się pokonać kłamcom.

Informacje dodatkowe o Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0075-2
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - opinie o książce

Inne książki autora
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
Seth Godin0
Okładka ksiązki - To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów...

Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
Seth Godin0
Okładka ksiązki - Fioletowa Krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny

Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy