Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
Bill Stinnett

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci Zbuduj relacje z klientami Przeanalizuj proces zakupów Jednym z kluczowych elementów prowadzących...czytaj dalej

Okładka - Podstawy zarządzania projektami. Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję
Podstawy zarządzania projektami. Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję
James P. Lewis

Tak będą działać organizacje w następnych latach. A gdzie Ty wtedy będziesz: razem z nimi czy za nimi? Jeśli chcesz być z nimi, to przeczytaj tę książkę i opanuj podstawy zarządzania projektami -- dyscypliny...czytaj dalej

Okładka - Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność
Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność
Kathy Rooney

Naucz się mówić "nie" - Dowiedz się, czym jest asertywność - Przekonaj się, w jakim stopniu jesteś asertywny - Zmień swój sposób zachowania i zrozum innych ludziCzy masz czasem wrażenie...czytaj dalej

Okładka - 7 kroków do udanej sprzedaży
7 kroków do udanej sprzedaży
Traci Bild, Todd Shafer

Zostań sprzedawcą doskonałymProwadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek...czytaj dalej

Okładka - Biznesplan od podstaw
Biznesplan od podstaw
Edward Blackwell

Rozpoczynanie przedsięwzięcia gospodarczego jest jak wyprawa do lasów tropikalnych w poszukiwaniu skarbu -- materialnego bogactwa i osobistej satysfakcji. Ale droga do tego skarbu jest pełna pułapek. Jeżeli...czytaj dalej

Okładka - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Peter Cheverton

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego...czytaj dalej

Okładka - Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
Alex Wipperfürth

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się --...czytaj dalej

Okładka - Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego
Rafał Szczepanik

Dobrze współpracujący zespół to podstawa sukcesu nowoczesnej firmy. Zgrani i rozumiejący się wzajemnie pracownicy działają sprawniej i efektywniej, a także szybciej rozwiązują pojawiające się problemy. Jednym...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy