Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli
Grzegorz Sikorski

Myślisz, że w Twojej firmie wszystko gra? Otwórz oczy... * Kiedy firma posuwa się o krok za daleko i zaczyna odpychać klientów? * Powszechne techniki sprzedaży i zarządzania kadrami: wciskanie ludziom...czytaj dalej

Okładka - 10 złotych reguł sprzedaży
10 złotych reguł sprzedaży
Ivan Bureš

Sprzedaż jest esencją biznesuWiększość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu...czytaj dalej

Okładka - Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
Christopher E. Bogan, Michael J. English

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu.Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft...Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca...czytaj dalej

Okładka - Budowanie zespołu. Wydanie II
Budowanie zespołu. Wydanie II
Robert B. Maddux

Dobry lider uczy ludzi, jak grać w jednej drużynie. Potrafi logicznie dzielić pracę na zadania i zabezpieczać niezbędne zasoby. Porozumiewa się otwarcie i bez niedomówień. Zachęca do stawiania pytań. Sprawia...czytaj dalej

Okładka - Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników
Jane Smith

Firma to teatr wielu aktorów.Pozwól im wszystkim wyjść na scenę, a pokażą, na co ich stać * Jak budować z pracownikami dojrzałe, oparte na zaufaniu relacje? * Jak prowadzić szkolenia i warsztaty z empowermentu...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują...czytaj dalej

Okładka - Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników
Patrick Forsyth

Nie ograniczaj się do wysyłania ludzi na szkolenia, bo nikt za Ciebie nie przygotuje ich do pracy... Zostań ich trenerem. * Skuteczne i nieskuteczne metody szkoleniowe: gry menedżerskie, koła aktywności...czytaj dalej

Okładka - Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher

Internet, telewizja i fast-food.A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy