Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business School Press

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecieSą firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą...czytaj dalej

Okładka - Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację
Robert E. Mittelstaedt

Katastrofy lotnicze, spektakularne porażki finansowe, awarie w elektrowniach jądrowych -- drobne błędy, które przeoczono… * Wykrywaj potencjalne katastrofy odpowiednio wcześnie i zapobiegaj im * Wprowadź...czytaj dalej

Okładka - Komunikacja niewerbalna
Komunikacja niewerbalna
Oldrich Tegze

Naucz się odczytywać ludzkie zachowania * Rozpoznaj emocje na podstawie mowy ciała * Odczytuj i właściwie interpretuj sygnały wysyłane przez innych * Kontroluj własne zachowaniaOd dawna wiadomo, że...czytaj dalej

Okładka - Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów
Michal Čakrt

Typy osobowości MBTI -- czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie * Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji * Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości * Ankieta: badanie...czytaj dalej

Okładka - Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał
Charles A. O´Reilly, Jeffrey Pfeffer

Jak stworzyć organizację, w której zwykli ludzie osiągają niezwykłe wyniki? * Sprawdź, czy Twoja firma naprawdę motywuje ludzi do pracy * Stwórz organizację zorientowaną na ludzi * Poznaj korporacje...czytaj dalej

Okładka - Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu
Adrian J. Slywotzky, Richard Wise, Karl Weber

Do niedawna przekonywano nas, że kluczem do rozwoju jest innowacyjność. Uwierzyliśmy. Efekt? Po krótkim czasie każdy produkt na rynku stał się "innowacyjny". Konsumenci szybko przestali reagować na...czytaj dalej

Okładka - Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie
Marek Warecki, Wojciech Warecki

* Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez * Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne...czytaj dalej

Okładka - Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Guy Kawasaki

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy