Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Ocena: 0 (0 głosów)
Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecieSą firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu -- omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego. * Siła monopolu -- przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków, * Tanie innowacje, które procentują -- jak szybko testować nowe pomysły, * Odświeżane hity -- przedstaw stare produkty w nowym świetle, * Wzrost organiczny i przez przejęcia -- poznaj mocne i słabe strony obu strategii, * Wzór na rentowność -- jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów, * Programy wzrostu w globalnych korporacjach -- doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0264-X
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może...

Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy