Okładka książki - Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Harvard Business Review. Kobiety i biznes


Ocena: 0 (0 głosów)
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki. Główne zagadnienia omawiane przez autorów to: obraz kobiecej drogi kariery -- raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy, "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła, siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy, studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom, praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt, kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia. "Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Kobiety i biznes:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0265-8
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Kobiety i biznes - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może...

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy