Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter."Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego. * Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy * Wypracowywanie własnych zasad przywództwa * Style zarządzania: łagodne i twarde * Komunikacja z podwładnymi * Charyzma, osobowość i charakter przywódcy * Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-910-0
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały...

Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Narzędzia komunikacji pisemnej w biznesie Zasady tworzenia przejrzystych tekstów Uwagi dotyczące dokumentów technicznych Reguły pisania e-maili Czy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy