Okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych


Ocena: 0 (0 głosów)
Złożony proces formowania odporności Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie skutecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przypadku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budujące wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju. Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swojej firmy. Bolesne doświadczenia w karierze lidera. Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach. Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach. Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą. "Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych" to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różnych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autorytety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie przeanalizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji rozproszonych po całym świecie.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-0910-9
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały...

Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy