Logo wydawnictwa - Onepress

Książki wydawnictwa

Okładka - Tajniki przetrwania firmy rodzinnej. Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy
Tajniki przetrwania firmy rodzinnej. Jak uniknąć siedmiu grzechów głównych niszczących firmy
Quentin J. Fleming

Naucz się pracować z członkami własnej rodziny * Oddziel pracę od relacji rodzinnych * Zbuduj silny zespół * Wybierz odpowiedni moment na przekazanie firmy swoim dzieciomFirmy rodzinne to jeden z najczęściej...czytaj dalej

Okładka - W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów
Jeffrey W. Meshel, Douglas Garr

Nawiąż kontakty przynąszące sukces!Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z ludźmi to podstawa sukcesu zawodowego. Często mówi się, że dobrze jest wiedzieć wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znać... wszystkich...czytaj dalej

Okładka - Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu
Steve Cone

Pomysły do wzięcia.Tajemnice skutecznych działań marketingowych * Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów * Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową * 10 gotowych pomysłów do wykorzystania...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
David H. Maister

Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych * Działania marketingowe i kontakty z klientami * Zarządzanie personelem * Wyszukiwanie partnerów i kooperantów * Budowanie pozycji na rynkuZarządzanie...czytaj dalej

Okładka - Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę
Yves L. Doz, Gary Hamel

Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukcesWe współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali...czytaj dalej

Okładka - Brudne interesy. Wydanie drugie
Brudne interesy. Wydanie drugie
Peter Lilley

Zbrodnia, terroryzm, narkotyki, handel żywym towarem. To tylko niektóre nielegalne źródła przychodów. Olbrzymie fortuny są pozyskiwane nieludzkimi sposobami. Wystarczy wspomnieć wywożenie młodych kobiet do...czytaj dalej

Okładka - Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu...czytaj dalej

Okładka - Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business School Press

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy