Cykl książek Irka i Czarka

Czarka
Ludwika Woźnicka Wydawnictwo: Nasza Księgarnia Tom: 1

"Czarka" opowiada o początkach przyjaźni między Irenką i malutką panterą, która uciekła z cyrku. Dziewczynka przygarnia zwierzątko przekonana, że znalazła bezdomnego kotka. Pełna napięcia akcja, w której...czytaj dalej

Wakacje z Czarką
Ludwika Woźnicka Wydawnictwo: Nasza Księgarnia Tom: 2

Irka razem z ekipą cyrkową, oraz swoją pupilką, czarną panterą wyjeżdża na wakacje. Czeka na nich wiele niezapomnianych przygód....czytaj dalej

Irka, Czarka i Niezdarka
Ludwika Woźnicka Wydawnictwo: Nasza Księgarnia Tom: 3

Trzecia część przygód Irki Pędzickiej. Koniec lat 50-tych. Irka z koleżankami spędza wakacje nad morzem w obozie cyrkowym. Kiedy wraca do domu zabiera ze sobą kotka, znajdkę o imieniu Czarka. Kot płata...czytaj dalej

Z Czarką w cyrku
Ludwika Woźnicka Wydawnictwo: Nasza Księgarnia Tom: 4

Czwarta część dziejów Irki Pędzickiej i jej pantery Czarki.Tata Irki idzie do szkoły wieczorowej i dopiero z pomocą (niekoniecznie interesowną) Krystka z cyrku udaje mu się opanować pierwiastki. A Krystek...czytaj dalej

Z Czarką w rejs
Ludwika Woźnicka; Wydawnictwo: Nasza Księgarnia Tom: 5

Piąta i ostatnia część przygód Irki Piędzickiej i jej wychowanki pantery Czarki, które tym razem wybrały się z cyrkiem na występy do Francji. Oczywiście nieodstępny Marek z tej samej kamienicy...czytaj dalej

1
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy 2. Dwanaście dróg do domu
Jolanta Kosowska; Marta Jednachowska
Okładka książki - Kalendarz adwentowy 2. Dwanaście dróg do domu
Dwunaste piętro
Natalia Szyszkowska ;
Okładka książki - Dwunaste piętro
Znajdka
Liliana Fabisińska
Okładka książki - Znajdka
Resztka ciepła
Ilona Ciepał-Jaranowska ;
Okładka książki - Resztka ciepła
Bezruch
Maciej Zakliczyński
Okładka książki - Bezruch
Cienka granica
Aneta Palka
Okładka książki - Cienka granica
Usypianka
Karolina Głogowska ;
Okładka książki - Usypianka
Synastria
Marcin Świątkowski
Okładka książki - Synastria
Agatha Syndrome
Hector Kung
Okładka książki - Agatha Syndrome
Reklamy