Wygraj książkę „Wyrok"

Start: 2023-11-20 Koniec: 2023-11-27
Wygraj książkę „Wyrok

W tej grze nie ma powtórzeń

Nowe prawo ma na celu wyeliminowanie orzekania kary śmierci.

Prokurator, który jej się domaga, stawia na szali własne życie, jeśli w przyszłości skazany okaże się niewinny.

Justine Boucher nie ma żadnych wątpliwości. W świetle przytłaczających dowodów w sprawie o brutalne morderstwo wnosi o wymierzenie najwyższej kary. Sąd przychyla się do jej wniosku. Wyrok zostaje wykonany.

A jeśli się myliła?

Z czasem pojawiają się dowody wskazujące na winę nowego podejrzanego. Nad Justine zawisa groźba egzekucji bez prawa do procesu.

Wyrok to fascynujący thriller, będący ważnym głosem w dyskusji o karze śmierci.

Do lektury książki Wyrok Christina Dalcher zaprasza Wydawnictwo HarperCollins Polska. Koniecznie weźcie też udział w konkursie, który jej właśnie jest poświęcony.

Udział w konkursie

Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać powieść Wyrok do swojej wirtualnej biblioteczki – na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 2023-11-27 – trzeba więc się pospieszyć.

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku! Koniecznie śledźcie też nasz profil na Instagramie!

Książkę kupicie w popularnych księgarniach internetowych:

Laureatami konkursu zostali:

Wioletta Dawczyńska, Tychy

Aleksandra Pierzchała, Kraków

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Wyrok
Christina Dalcher
Recenzje miesiąca
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Déja vu
Jolanta Kosowska
 Déja vu
Freudowi na ratunek
Andrew Nagorski
Freudowi na ratunek
Do roboty!
Katarzyna Radziwiłł
Do roboty!
A wokół nas pomarańcze
Weronika Tomala
A wokół nas pomarańcze
Imperium
Conn Iggulden
Imperium
Meduzy nie mają uszu
Adle Rosenfeld
Meduzy nie mają uszu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy