Wygraj książkę „Zebra w barze, czyli Polak potrafi"

Start: 2017-10-18 Koniec: 2017-10-25
Wygraj książkę „Zebra w barze, czyli Polak potrafi

Czysta fikcja-purnonsens czy reality-show? I jedno, i drugie. Wiele z opisanych tu zdarzeń miało miejsce naprawdę, wiele zostało zmyślonych. Gdzie kończy się prawda, a zaczyna słodko-gorzka bajka o czasach wcale nie tak dawno minionych? To wie tylko autor. A zresztą czy to istotne?

Przecież to po prostu zwariowana opowieść o przygodach trzech młodych Polaków w emigracyjnym niegdyś raju - Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej - który czasem okazuje się piekłem.

Miłośnicy opisów przyrody i pogłębionych analiz psychologicznych będą rozczarowani. Miłośnicy wartkiej akcji i dobrego humoru - zachwyceni. A ci, którzy lubią czytać między wierszami, znajdą dla siebie materiał do przemyśleń. Zebra w barze… powraca w drugim wydaniu. Do lektury zaprasza Wydawnictwo Alegoria, warto również wziąć udział w naszym konkursie.

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać Zebrę w barze do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 25 października 2017 - trzeba więc się pospieszyć.

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku!

Laureatami konkursu zostali:

Patrycja Szmalec, Warszawa

Ewa Ambroziewicz, Warszawa

Jarosław Flis, Wrocław

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy