Okładka książki - Dlaczego przywiązujemy się do marki

Dlaczego przywiązujemy się do marki


Ocena: 0 (0 głosów)
Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku. Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.

Informacje dodatkowe o Dlaczego przywiązujemy się do marki:

Wydawnictwo: GWP
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-60083-10-X
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Dlaczego przywiązujemy się do marki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Dlaczego przywiązujemy się do marki - opinie o książce

Inne książki autora
Wplątani w konsumpcjonizm. Podaruj nastolatkowi szczęście
Anna Maria Zawadzka0
Okładka ksiązki - Wplątani w konsumpcjonizm. Podaruj nastolatkowi szczęście

Co robić, żeby dzieci i młodzież mieli dobre życie i wyrastali na szczęśliwych ludzi? Odpowiedzi na to pytanie od dawna poszukują rodzice i nauczyciele...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy