Okładka książki - Geniusz czy dziwak? O chłopcu z zespołem Aspergera

Geniusz czy dziwak? O chłopcu z zespołem Aspergera


Ocena: 0 (0 głosów)

To historia o akceptacji, tolerancji i szacunku do każdego człowieka. To wędrówka po meandrach życia Kosmy oraz okazja do porzucenia stereotypów i przesądów. Mimo poruszenia ważnego tematu, jakim są całościowe zaburzenia ze spektrum autyzmu, książka ta zawiera potężną dawkę humoru...

Informacje dodatkowe o Geniusz czy dziwak? O chłopcu z zespołem Aspergera:

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2024-07-25
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 9788382943351
Liczba stron: 54

Tagi: Psychiatria Psychologia zdrowia Materiały dydaktyczne dla nauczyciela Przedszkola Rodzina i zdrowie Nauczanie przedszkolne

więcej

Kup książkę Geniusz czy dziwak? O chłopcu z zespołem Aspergera

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Odkrywam swoje supermoce. Karty z zadaniami podnoszącymi poczucie własnej wartości oraz wzmacniającymi samoocenę uczniów
Joanna Stalka-Jarska0
Okładka ksiązki - Odkrywam swoje supermoce. Karty z zadaniami podnoszącymi poczucie własnej wartości oraz wzmacniającymi samoocenę uczniów

W publikacji znajduje się 40 kart pracy z zadaniami służącymi podniesieniu samooceny uczniów oraz budowaniu ich poczucia własnej wartości. Materiały te...

Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM. Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
Joanna Stalka-Jarska0
Okładka ksiązki - Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM. Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem

Prezentowana gra jest przeznaczona dla 2-8 osób w wieku 7-14 lat. Powstała z myślą o uczniach z zaburzeniami ze spektrumautyzmu, ale z powodzeniem może...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy