Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222679 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y
Eric Chester Wydawnictwo: Onepress

Zmień znudzonych, obijających się po kątach stażystów w zespół młodych wilków Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawców? Etyka internetowa: zanik wartości czy nowa lepsza droga? Programy motywacyjne przemawiające... czytaj dalej

Pod presją czasu
Adrianna Lewandowska, Marcin Likierski Wydawnictwo: brak danych

Przewodnik opisuje koncepcję Balanced Scorecard (Strategiczna Karta Wyników), która ułatwia kierowanie uwagi na to, co najważniejsze, zarówno w życiu prywatnym, jak i przedsiębiorstwie oraz konsekwentne tego realizowanie.... czytaj dalej

Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Kowalczewski Wiesław /red./ Wydawnictwo: brak danych

W książce przedstawiono instrumentarium zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Omówiono klasyfikację instrumentów zarządzania oraz dokonano przeglądu współczesnych koncepcji i metod zarządzania. Szczególną... czytaj dalej

Klient jako kapitał
Robert C. Blattberg Wydawnictwo: MT Biznes

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami... czytaj dalej

Przywództwo bez władzy
Richard E. Boyatzis, Annie McKee Wydawnictwo: Onepress

Niech się nie boją! Mają działać z pasją! Model przywództwa "usługowego". O liderach służących światu i swoim ludziom Sygnały "pobudki". Oznaki wypalania się w roli lidera Dobra mina... czytaj dalej

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują... czytaj dalej

W kierunku rozszerzonego przedsiębiorstwa. Analiza sektorowa rozwoju ICT w Polsce
Kasprzak Tadeusz (red.) Wydawnictwo: brak danych

W prezentowanej pracy głównym zagadnieniem jest wyjście organizacji poza pole własnych procesów biznesu i wkroczenie na teren relacji międzyorganizacyjnych. O ile w pierwszej fazie integracji komputerowych... czytaj dalej

Rachunkowość w biznesie
Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo: PWE

Jest to kompletny wykład zasad i metod rachunkowości z pominięciem jednak dość skomplikowanych technik zapisu księgowego. Nie ma w tej książce tradycyjnych szubieniczek, są natomiast wskazówki jak korzystać... czytaj dalej

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg Wydawnictwo: Onepress

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz... czytaj dalej

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych... czytaj dalej