W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!
Zbiór tekstów przygotowanych przez pracowników Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania skoncentrowany wokół strategii public relations w przedsiębiorstwie.... czytaj dalej
Zastosuj w procesie sprzedaży starożytne chińskie strategie * Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę * Zajmij odpowiednią pozycję i wykorzystaj swoje silne strony * Zastosuj odpowiednią strategię... czytaj dalej
Dzięki książce dowiesz się jak poprowadzić spotkanie, aby było ono efektywne, jak najlepiej wykorzystać czas, przeznaczony na spotkania, jak podejmować trafne decyzje, jak poprawić konmunikację w zespole, jak... czytaj dalej
Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach... czytaj dalej
Wielka muuuskulatura Twojego umysłu Odkryj swoją nadzwyczajność Sprawdź, jak potrafisz oddziaływać na świat Zauważ swój talent do zmieniania otaczającej Cię rzeczywistości Genialne pomysły nie rodzą się w... czytaj dalej
Celem książki jest odseparowanie prawd od półprawd, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji. Zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych... czytaj dalej
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i... czytaj dalej
W książce Autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków... czytaj dalej
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł * Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? * Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom... czytaj dalej
Najlepsza reklama za (pół) darmo * Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? * Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? * Jak mierzyć skuteczność reklamy?Nie możesz zmarnować kuli, dlatego... czytaj dalej