Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Mobile dla menedżerów . Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Mobile dla menedżerów . Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne
Marcin Zaremba

Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i zrealizuj marzenia
Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i zrealizuj marzenia
Beata Kozyra

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?  Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia. Autorka...czytaj dalej

Okładka - Prawne aspekty gospodarowania nieruchomościami w ujęciu praktycznym
Prawne aspekty gospodarowania nieruchomościami w ujęciu praktycznym
Piotr Wancke

Złożoność problematyki prawnej nieruchomości, rozległość regulacji prawnych, brak spójności i konsekwencji w stanowieniu przepisów przez ustawodawcę, a także zaszłości historyczne dotyczące praw własności...czytaj dalej

Okładka - Opowiadania  autora Wielkiego Gatsbyego z angielskim
Opowiadania autora Wielkiego Gatsbyego z angielskim
Gabriela Oberda

Autorski wybór 5 opowiadań autora Wielkiego Gatsby'ego. Większość opowiadań pochodzi ze słynnego zbioru Tales of the Jazz Age, w sugestywny sposób opisującego amerykańskie społeczeństwo z początku lat 20....czytaj dalej

Okładka - Myśl jak FREAK!. Autorzy Freakonomii proponują: przeprogramuj swój mózg
Myśl jak FREAK!. Autorzy Freakonomii proponują: przeprogramuj swój mózg
Stephen J. Dubner

Myśl jak Freak" - najbardziej dotychczas rewolucyjne dzieło Stevena D. Levitta i Stephena J. Dubnera. Z typową dla siebie mieszanką interesujących historii i niekonwencjonalnych analiz, pokazują swój proces...czytaj dalej

Okładka - Czego pragną kobiety?. O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
Czego pragną kobiety?. O kobiecym pożądaniu w przełomowych badaniach seksuologów
Daniel Bergner

Czego pragną kobiety? Małżeństwa? Uniesienia? Intymności? Fantazji? Rezultaty opracowania Bergnera okazały się tak zaskakujące i rewolucyjne, że nawet Freud mógłby się zaczerwienić. Autor poddaje wnikliwej...czytaj dalej

Okładka - BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości
BUSINESS-COACHING jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem.  Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach...czytaj dalej

Okładka - Go-giver Rozdawca. Krótka opowieść o wielkiej koncepcji biznesowej
Go-giver Rozdawca. Krótka opowieść o wielkiej koncepcji biznesowej
Bob Burg

,,Większość ludzi tylko się śmieje, kiedy słyszy, że kluczem do sukcesu jest dawanie. (...) Ale z drugiej strony większość ludzi nie osiąga nawet w przybliżeniu takiego sukcesu, jakiego by sobie życzyli"....czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy