Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Jonah Berger

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy...czytaj dalej

Okładka - Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Douglas Hubbard

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych...czytaj dalej

Okładka - System bonus-malus  jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
System bonus-malus jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
Barbara Cieślik

Systemy bonus-malus (SBM) są powszechnie stosowane w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC do modyfikowania składki wyznaczonej na podstawie cech pojazdu i jego posiadacza. Tworzą je przyjęte przez zakłady...czytaj dalej

Okładka - Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
praca zbiorowa

Książka przedstawia problem zmienności rynków kapitałowych, surowcowych i pieniężnych w pierwszym dziesięcioleciu  XXI wieku  oraz ich wpływ na determinanty wyceny i  wartość przedsiębiorstw...czytaj dalej

Okładka - OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie.
OdWażne rozmowy. Rozmowa po rozmowie zmieniaj swoje relacje, pracę, życie.
Susan Scott

Odważne rozmowy Jak osiągnąć sukces w pracy i życiu osobistym w ciągu jednej rozmowy Uzupełnione o nowe materiały Przedmowa dr. Kena Blancharda Bestseller z listy ,,Wall Street Journal" ,,Afirmujący życie...czytaj dalej

Okładka - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Jeanne G. Harris

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport...czytaj dalej

Okładka - Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Inteligencja analityczna w biznesie. Nowa nauka zwyciężania
Jeanne G. Harris, Thomas H. Davenport

Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport...czytaj dalej

Okładka - Mity o szczęściu Co powinno nam dawać szczęście, ale nie daje. Co nie powinno nam dawać szczęścia, ale daje
Mity o szczęściu Co powinno nam dawać szczęście, ale nie daje. Co nie powinno nam dawać szczęścia, ale daje
Sonja Lyubomirsky

Raz na zawsze rozpraw się z mitami, które przesłaniają drogę do szczęścia! Niemal wszyscy wierzymy, że pewne osiągnięcia charakterystyczne dla wieku dorosłego, takie jak małżeństwo, dzieci, praca, majątek...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Freudowi na ratunek
Andrew Nagorski
Freudowi na ratunek
Do roboty!
Katarzyna Radziwiłł
Do roboty!
Imperium
Conn Iggulden
Imperium
Déja vu
Jolanta Kosowska
 Déja vu
Meduzy nie mają uszu
Adle Rosenfeld
Meduzy nie mają uszu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy