Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną
Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną
Nancy R. Lee

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym...czytaj dalej

Okładka - Zwycięstwo nosisz w sobie. Wykorzystaj siłę wewnętrznych negocjatorów
Zwycięstwo nosisz w sobie. Wykorzystaj siłę wewnętrznych negocjatorów
Erica Ariel Fox

Bez względu na to, czy zarządzasz firmą z listy Fortune 500, czy jesteś prezesem własnego gospodarstwa domowego, EFEKTYWNE NEGOCJOWANIE JEST KLUCZEM DO MĄDREGO PRZEWODZENIA I DOBREGO ŻYCIA. PRZEWODZENIE I...czytaj dalej

Okładka - Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Wojciech Budzyński

Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w...czytaj dalej

Okładka - 144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego
144 najczęściej używane angielskie czasowniki. Na skróty do znajomości angielskiego
Beata Williamson

Po Codziennikach oraz Nowoczesnej korespondencji biznesowej to jest kolejna para książek językowych A. Drummer i B. Williamson. Koncepcję książki autorki opisują następująco: Czasowniki są duszą języka. Także...czytaj dalej

Okładka - 144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego
144 najważniejsze niemieckie czasowniki. Na skróty do znajomości niemieckiego
Richard Boehnke

Czasowniki są duszą języka. Każde niemieckie zdanie zawiera co najmniej jeden czasownik. Języków obcych należy uczyć się w inteligentny sposób. Co jest nam najbardziej potrzebne w języku obcym? Oczywiście...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Poszukiwanie i realizacja nowatorskich projektów
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Poszukiwanie i realizacja nowatorskich projektów
Marcin Karlik

Książka prezentuje aktualny stan wiedzy z zakresu szeroko rozumianej innowacyjności. Nowoczesne przedsiębiorstwo, oparte na informacji i wiedzy, ukierunkowane na klienta, rozpatrywane jest w szerokim kontekście...czytaj dalej

Okładka - Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce
Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce
Łukasz Srokowski

Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biznesu. Menedżerowie...czytaj dalej

Okładka - Elastyczne formy zatrudnienia. Telepraca zarządzanie pracą zdalną
Elastyczne formy zatrudnienia. Telepraca zarządzanie pracą zdalną
Ewa Stroińska

Telepraca jest ciekawym osiągnięciem  XXI wieku, jako elastyczna forma zatrudnienia wykonawcy, który może dowolnie kształtować miejsce i rodzaj swojego stanowiska pracy oraz komunikować się z pracodawcą, wykorzystując...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy