Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków
Turbostrategia. 21 skutecznych sposobów na przekształcenie firmy i szybkie zwiększenie zysków
Brian Tracy

Cała wiedza biznesowa świata nie jest warta grosza, jeśli nie daje rezultatów. Mody w zarządzaniu i tajemnicze słowa pojawiają się i znikają, istnieje jednak 21 strategii, które możesz wykorzystać, aby przekształcić...czytaj dalej

Okładka - Złam kod milionerów
Złam kod milionerów
Mark Victor Hansen, Robert G. Allen

Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki? Czy tym drugim pisane jest lepsze życie?. A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie - twoich wartości...czytaj dalej

Okładka - Strategia konkurencji
Strategia konkurencji
Michael E. Porter

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora...czytaj dalej

Okładka - To jedno co powinieneś wiedzieć
To jedno co powinieneś wiedzieć
Marcus Buckingham

Po sukcesie przełomowych bestsellerów Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham oferuje zupełnie nowy sposób zrozumienia sztuki odnoszenia sukcesów. W najnowszej...czytaj dalej

Okładka - CAŁA NAPRZÓD!
CAŁA NAPRZÓD!
Ken Blanchard, Jesse Stoner

W formie pięknie napisanej, wciągającej opowieści o dwojgu ludzi, zmagających się z tworzeniem wizji, zarówno dla firmy, w której pracują, jak i dla ich życia osobistego, Blanchard i Stoner omawiają wszystkie...czytaj dalej

Okładka - Czy w Polsce może być normalnie?
Czy w Polsce może być normalnie?
Bartłomiej Michałowski

Książka wskazuje na najważniejsze sprawy jakie trzeba w Polsce zmienić, aby można było żyć normalnie.Jeśli zastanawiasz się dlaczego przez ostatnie lata Polska straciła swój dynamizm - czytamy we wstępie -...czytaj dalej

Okładka - Jak zatrudnić i zatrzymać najlepszych
Jak zatrudnić i zatrzymać najlepszych
Praca Zbiorowa

Zatrudnianie jak najlepszej siły roboczej i zatrzymanie jej w firmie jest wyzwaniem dla każdej organizacji. Wypełniona praktycznymi wskazówkami książka "Jak zatrudnić i zatrzymać najlepszych" oferuje...czytaj dalej

Okładka - Klient jako kapitał
Klient jako kapitał
Robert C. Blattberg

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy