Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Heart of Darkness. Jądro ciemności w wersji do nauki angielskiego
Heart of Darkness. Jądro ciemności w wersji do nauki angielskiego
Marcin Jażyński

Język angielski - Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści, a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego...czytaj dalej

Okładka - Sprzedawca na Amazon. Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA
Sprzedawca na Amazon. Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA
Krystian Wrzeszcz

Stwórz własną markę i zacznij sprzedawać na Amazon w modelu FBA (Realizacja przez Amazon) Książka ,,Sprzedawca na Amazon" to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online...czytaj dalej

Okładka - Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Richard P. Rumelt

Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną...czytaj dalej

Okładka - Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Renée Mauborgne

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia...czytaj dalej

Okładka - Droga Toyoty. II wydanie. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Droga Toyoty. II wydanie. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Jeffrey K. Liker

II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE - ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE!   Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe...czytaj dalej

Okładka - E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach...czytaj dalej

Okładka - Angielski dla leniwych. Idiomy. Skuteczna nauka języka nawet dla tych, którym się nie chce
Angielski dla leniwych. Idiomy. Skuteczna nauka języka nawet dla tych, którym się nie chce
Grzegorz Komerski

Język angielski - poziom A1-B1 Jak zareagujesz, kiedy dowiesz się, że ktoś próbował pociągnąć Cię za nogę, wypuścił kota z worka albo rozsypał fasolę? Jak się poczujesz, kiedy ktoś nazwie Cię mokrym kocem...czytaj dalej

Okładka - Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie
Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie
Randy Conley

Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy