Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+
Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+
Tomasz Jedynak

Mieszkanie zaspokaja podstawowe potrzeby człowieka. Na rynku jednak jest dobrem luksusowym ze względu na wysoką barierę dostępności cenowej, uniemożliwiającą realizację potrzeb mieszkaniowych wielu rodzin....czytaj dalej

Okładka - Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa
Jeff Bezos

Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy...czytaj dalej

Okładka - Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
Adele Revella

Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer...czytaj dalej

Okładka - Język niemiecki dla opiekunów osób starszych. Przydatne słowa, wyrażenia i dialogi
Język niemiecki dla opiekunów osób starszych. Przydatne słowa, wyrażenia i dialogi
Natalia Grosz

Język niemiecki Poziom A1-A2 Chcesz zostać opiekunem bądź opiekunką osób starszych? Poznaj najważniejsze słownictwo, wyrażenia, konstrukcje oraz dialogi, które z pewnością przydadzą ci się w pracy. Pragniesz...czytaj dalej

Okładka - POST CORONA - od kryzysu do szans. Biznes w czasach pandemii
POST CORONA - od kryzysu do szans. Biznes w czasach pandemii
Scott Galloway

Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy ,,New York Timesa", przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia...czytaj dalej

Okładka - Fair Play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje
Fair Play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje
Eve Rodsky

To, co jest równe, nie zawsze jest sprawiedliwe. To, co jest sprawiedliwe, nie zawsze jest równe. Odkryj nowatorski sposób podziału obowiązków domowych, by zyskać więcej czasu i uważniejsze relacje. Odnosisz...czytaj dalej

Okładka - Co chce wiedzieć klient?. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Co chce wiedzieć klient?. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Marcus Sheridan

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio...czytaj dalej

Okładka - Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Dan Heath

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy