Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Maski przywództwa. Studium antropologiczno-kulturowe
Maski przywództwa. Studium antropologiczno-kulturowe
Włodzimierz Świątek

Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w czasach nam współczesnych. Głównym celem tych...czytaj dalej

Okładka - Islandia: wybrane współczesne wyzwania gospodarcze
Islandia: wybrane współczesne wyzwania gospodarcze
Dymitr Makowski

Islandia to nie tylko piękno natury, turystyka, rybołówstwo i przemysł rybny, ale przede wszystkim ciekawy przykład kraju, który w krótkim czasie nadrobił wielowiekowe opóźnienie gospodarcze i stworzył dobrze...czytaj dalej

Okładka - Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Laura Dowling Grealish

Udzielanie informacji zwrotnej - takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go... każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi...czytaj dalej

Okładka - Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
Natalia Mikołajek

KOMUNIKACJA ZACZNIJ TWORZYĆ NOTATKI WIZUALNE Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować...czytaj dalej

Okładka - Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider
John C. Maxwell

Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć...czytaj dalej

Okładka - Nowoczesne instrumenty finansowe wspierające rozwój mieszkalnictwa w Unii Europejskiej i w Polsce
Nowoczesne instrumenty finansowe wspierające rozwój mieszkalnictwa w Unii Europejskiej i w Polsce
Ewelina Pawłowska-Szawara

Celem monografii jest poszerzenie obszaru badań dotyczących finansowania mieszkalnictwa, aby choć częściowo wypełnić lukę w dotychczasowym dorobku nauki w tym zakresie. W opracowaniu wykorzystano jako materiały...czytaj dalej

Okładka - Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce. Koncepcja modelowego rozwiązania: wyniki badań
Innowacyjny produkt finansowy wspierający rozwój gospodarki mieszkaniowej w Polsce. Koncepcja modelowego rozwiązania: wyniki badań
Jolanta Stanienda

Zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych oraz poprawa warunków mieszkaniowych rodzin w Polsce, w tym w szczególności rodzin wielodzietnych, stanowi jedno z największych wyzwań społecznych i ekonomicznych. Narzędziem...czytaj dalej

Okładka - Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
Odlotowe pomysły. Jak przekształcać pozornie szalone koncepcje w nowatorskie strategie, produkty czy usługi
Safi Bahcall

Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez ,,Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy