Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania...czytaj dalej
Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w Harvard Business Review. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza...czytaj dalej
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w...czytaj dalej
Podręcznik został napisany z myślą o tych wszystkich, którzy chcą doskonalić swoją znajomość słownictwa, stylistyki i czytania różnych odmian angielskich publikacji psychologicznych (artykułów...czytaj dalej
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA ,,zarazić" firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze...czytaj dalej
Zarządzanie Szukasz opracowania, które w całościowy a zarazem przystępny sposób przybliżyłoby Co zawiłości teorii i praktyki organizacji? Podręcznik przedstawia współczesną wiedzę z zakresu...czytaj dalej
Co by było, gdyby się okazało, że u podstaw konfliktów w domu, w pracy, a także na świecie leży ta sama przyczyna? A co, jeśli wciąż błędnie diagnozujemy tę przyczynę? A co, jeśli w rezultacie pogłębiamy...czytaj dalej
Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej zmieniać pracę. To sprawia, że liderzy napotykają coraz więcej...czytaj dalej