Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2021-04-22
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301217891
Liczba stron: 736
Język oryginału: polski

Ocena: 0 (0 głosów)

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.

,,Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.

Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Tagi:

Kup książkę Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
REKLAMA

Zobacz także

Opinie o książce - Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Inne książki autora
Anatomia pęknięcia
Michał Protasiuk0
Okładka ksiązki - Anatomia pęknięcia

Pierwsza w Polsce książka o naszej przyszłości po izolacji. Anatomia pęknięcia Michała Protasiuka jest jak literacka odsłona brytyjskiego serialu Black...

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Michał Protasiuk0
Okładka ksiązki - Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie ,,attention economy", zakładające...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Reklamy