Okładka książki - Blogowanie w biznesie

Blogowanie w biznesie


Ocena: 0 (0 głosów)
Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo. W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.

Informacje dodatkowe o Blogowanie w biznesie :

Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-60501-47-4
Liczba stron: 234

więcej

Kup książkę Blogowanie w biznesie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Blogowanie w biznesie - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy