Finansowanie strategii marketingowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.

Informacje dodatkowe o Finansowanie strategii marketingowych:

Wydawnictwo: Branta
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 8389073323
Liczba stron: 134

więcej

Kup książkę Finansowanie strategii marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Finansowanie strategii marketingowych - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing na rynku międzynarodowym
Grzegorczyk Wojciech0
Okładka ksiązki - Marketing na rynku międzynarodowym

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy