Okładka książki - Finansowanie strategii marketingowych

Finansowanie strategii marketingowych


Ocena: 0 (0 głosów)
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.

Informacje dodatkowe o Finansowanie strategii marketingowych:

Wydawnictwo: Branta
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 8389073323
Liczba stron: 134

więcej

Kup książkę Finansowanie strategii marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Finansowanie strategii marketingowych - opinie o książce

Inne książki autora
Marketing na rynku międzynarodowym
Grzegorczyk Wojciech0
Okładka ksiązki - Marketing na rynku międzynarodowym

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy