Okładka książki - Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa


Ocena: 0 (0 głosów)
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.

Informacje dodatkowe o Komunikacja marketingowa:

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-208-1630-0
Liczba stron: 284

więcej

Kup książkę Komunikacja marketingowa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Komunikacja marketingowa - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy