Okładka książki - Marketing dla studentów kierunków technicznych

Marketing dla studentów kierunków technicznych


Ocena: 0 (0 głosów)

W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.

Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

 

Informacje dodatkowe o Marketing dla studentów kierunków technicznych:

Wydawnictwo: OFICYNA
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Inne
ISBN: 9788326444975
Liczba stron: 483
Język oryginału: angielski

więcej

Kup książkę Marketing dla studentów kierunków technicznych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów
Curtis Tony0
Okładka ksiązki - Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy