Okładka książki - Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki


Ocena: 0 (0 głosów)
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategi

Informacje dodatkowe o Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788320817881
Liczba stron: 348

więcej

Kup książkę Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy