Okładka książki - Marketing polityczny a procesy akulturacyjne

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne


Ocena: 0 (0 głosów)
Akulturacja polityczna i modernizacyjne tendencje akulturacyjne w polityce polskiej u progu nowego stuleciaMarketing w politycznym zwierciadleMarketing polityczny w krainie mituNegatywne kampanie wyborcze i kreacja podmiotu politycznego jako aktora zorientowanego na konfliktTyp idealny a polska empiria

Informacje dodatkowe o Marketing polityczny a procesy akulturacyjne:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 8323117640
Liczba stron: 339

więcej

Kup książkę Marketing polityczny a procesy akulturacyjne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy