Interesująca monografia dotyczy mało poznanego zjawiska, choć obecnego zapewne co najmniej od czasu powstania marketów, mianowicie skłonności człowieka do dokonywania zakupów, których nie planował, których często wcale nie potrzebuję, ale przed którymi nie potrafi się powstrzymać. [...] Opracowanie zawiera obszerny i wieloaspektowy opis zjawiska, przegląd badań prowadzonych nad nieplanowanymi zakupami i nad różnymi właściwościami ludzi wykazujący, podatność na tego typu problemy oraz obszerny ra
Informacje dodatkowe o Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych:
Wydawnictwo: inne Data wydania: b.d
Kategoria: ISBN:
978-83-61201-10-6
Liczba stron: 189
więcej
Kup książkę Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki
Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.
Chcę przeczytać,