Okładka książki - Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych

Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych


Ocena: 0 (0 głosów)
Interesująca monografia dotyczy mało poznanego zjawiska, choć obecnego zapewne co najmniej od czasu powstania marketów, mianowicie skłonności człowieka do dokonywania zakupów, których nie planował, których często wcale nie potrzebuję, ale przed którymi nie potrafi się powstrzymać. [...] Opracowanie zawiera obszerny i wieloaspektowy opis zjawiska, przegląd badań prowadzonych nad nieplanowanymi zakupami i nad różnymi właściwościami ludzi wykazujący, podatność na tego typu problemy oraz obszerny ra

Informacje dodatkowe o Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-61201-10-6
Liczba stron: 189

więcej

Kup książkę Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Między przyjemnością a uzależnieniem Psychologia zakupów nieplanowanych - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy