Prawdziwa historia McDonalds. Wspomnienia założyciela

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2017-10-24
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 9788380622593
Liczba stron: 264
Tytuł oryginału: Grinding It Out: The Making of McDonald
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 4 (1 głosów)

OPOWIEŚĆ O NIEZWYKŁYM SUKCESIE McDONALD'S PIÓRA JEGO ZAŁOŻYCIELA RAYA KROCA!

Niewielu przedsiębiorców może poszczycić się tym, że radykalnie zmieniło styl życia ludzi, a Ray Kroc właśnie do nich należy. Jego rewolucja w funkcjonowaniu restauracji szybkiej obsługi, systemie franczyz, pomysły na ujednolicone szkolenia dla personelu i reklamę stawiają go w czołówce nawet wśród twórców biznesowych imperiów. Kroc nie był jednak typowym rekinem biznesu, swoją pierwszą franczyzę McDonald's otworzył dopiero w wieku 52 lat. W Prawdziwej historii zaś spotykamy nie tylko Raya Kroca sprawnego biznesmena, lecz przede wszystkim Kroca człowieka kryjącego się za światowym gigantem w branży fast foodów.

Nieodparcie entuzjastyczny, wizjonerski, urodzony gawędziarz - Kroc fascynuje i inspiruje na każdej stronie swej Prawdziwej historii. Na podstawie tej jego autobiograficznej opowieści powstał film McImperium w reżyserii Johna Lee Hancocka z Michaelem Keatonem w głównej roli.

Myszkuje w śmietnikach konkurencji, zachwyca lub zniechęca do siebie każdą nowo napotkaną osobę. Lecz nawet jego wrogowie zgadzają się, że w trzech kwestiach Ray Kroc nie ma sobie równych: w sprzedawaniu hamburgerów, zarabianiu pieniędzy i opowiadaniu historii. z Prawdziwej historii McDonald's.

Każda strona tej szczerej, zabawnej opowieści od zera do milionera jest pełna niespodzianek. The Boston Globe

Kup książkę Prawdziwa historia McDonalds. Wspomnienia założyciela

Zobacz także

Polecana recenzja

Avatar użytkownika - catarina78
catarina78
Przeczytane:2018-03-30, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki 2018, Mam,
Kluczem do sukcesu McDonald’s jest serwowanie niedrogiego, lecz dobrej jakości produktu szybko i sprawnie w czystym, przyjemnym otoczeniu. Firma oferuje wąskie menu, lecz obejmujące znane i powszechnie akceptowane w Ameryce Północnej potrawy. Z tych właśnie przyczyn popyt na ich produkty jest mniej uzależniony od wahań rynku niż w większości typów restauracji. Celem jest ekspansja w każdym zakamarku, a zakamarków jest przecież na świecie całkiem sporo. Początkowo lokale powstawały na przedmieściach, obecnie nie ma chyba centrum miasta, w którym nie widniałoby logo McDonald’s. Pod tym względem z całą pewnością można mówić o globalnym sukcesie, mimo ogromnej krytyki jakości serwowanych potraw. Niemniej jednak sam pomysł jest genialny i budzić musi zdumienie. Co jest potrzebne, żeby zdobyć franczyzę McDonald’s? Przede wszystkim trzeba poświęcić cały swój czas i energię. Nie trzeba być wybitnie inteligentnym ani wykształconym, lecz niezbędna jest gotowość do ciężkiej pracy i całkowita koncentracja na wyzwaniu, jakim jest prowadzenie restauracji. Autorem pomysłu na szybkie, serwujące identyczne posiłki restauracje, niezależnie od położenia geograficznego, jest Ray Croc. Przez trzydzieści lat pracował jako sprzedawca i kierownik sprzedaży, by, mając już pięćdziesiątkę, zacząć realizować niezwykłe marzenie. Jego historia przypomina zatem typowe dla amerykańskiej mentalności ...
(czytaj dalej)

Opinie o książce - Prawdziwa historia McDonalds. Wspomnienia założyciela

Recenzje miesiąca
Escape book
Ivan Tapia
Escape book
Post scriptum
Milena Wójtowicz
Post scriptum
Takeshi. Taniec tygrysa. Tom 2
Maja Lidia Kossakowska
Takeshi. Taniec tygrysa. Tom 2
O Chinach
Henry Kissinger
O Chinach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy