Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-60186-55-8
Liczba stron: 411

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingow

Kup książkę Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

REKLAMA

Zobacz także

Opinie o książce - Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Inne książki autora
Psychologia organizacji
Anna Jachnis0
Okładka ksiązki - Psychologia organizacji

W 18 lat po uwolnieniu się Polski od komunizmu nie ma już wątpliwości ani ograniczeń we włączaniu człowieka-pracownika w proces nowoczesnego zarządzania...