Okładka książki - Retoryka reklamy

Retoryka reklamy


Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejsza praca ma dwa zasadnicze cele: pierwszym jest opisanie reklamy jako wizualno-werbalnego aktu komunikacyjnego o prymarnej funkcji perswazyjnej, drugim sprawdzenie, czy metoda opisu wypracowana przez retorykę klasyczną nadaje się do tego celu. Obecnie coraz więcej badaczy uznaje, że retoryka, będąca najwcześniejszą wersją lingwistyki tekstu, a przy tym nauką interdyscyplinarną, została zupełnie niesłusznie zarzucona jako narzędzie opisu przez dziewiętnastowiecznych badaczy widzących w nie

Informacje dodatkowe o Retoryka reklamy:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788322929506
Liczba stron: 276

więcej

Kup książkę Retoryka reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Retoryka reklamy - opinie o książce

Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy