Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta to znakomita pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Tom zawiera około 15 000 haseł.

Informacje dodatkowe o Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang:

Wydawnictwo: Kanion
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 83-87808-04-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Słownik marketingu i reklamy ang-pol pol-ang - opinie o książce

Myślę że to wartościowa pozycja warta zainteresowania
Link do opinii
Inne książki autora
Leksykon nowego słownictwa angielskiego
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Leksykon nowego słownictwa angielskiego

Głównym założeniem Leksykonu jest wypełnienie luki w zakresie opracowania leksykalnego wszystkich, także tych największych, słowników angielsko-polskich...

Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol
Piotr Ratajczak0
Okładka ksiązki - Słownik specjalistyczny elektronika ang - pol

Słownik jest pożytecznym przewodnikiem po angielskiej terminologii z zakresu szeroko pojmowanej elektroniki. Zawiera 16 000 najbardziej aktualnych haseł...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Powrót matki
Danuta Awolusi ;
Powrót matki
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy