Okładka książki - Zarządzanie i planowanie marketingowe

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7387-836-X
Liczba stron: 212
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.

Kup książkę Zarządzanie i planowanie marketingowe

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Opinie o książce - Zarządzanie i planowanie marketingowe

Inne książki autora
Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław0
Okładka ksiązki - Zarządzanie marketingiem

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni...

Reklamy