Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222671 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Mark Joyner Wydawnictwo: Onepress

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć? Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet Trzy... czytaj dalej

Psychologia coachingu kadry menedźerskiej
Bruce Peltier Wydawnictwo: Rebis

Coaching kadry kierowniczej to nowy trend w psychologii. Książka Bruce`a Peltiera omawia przydatne w nim umiejętności i sposoby ich wykorzystania, co zainteresuje tych wszystkich, którzy chcą trenować menedżerów... czytaj dalej

Biznes w sieci
Barrow Colin Wydawnictwo: brak danych

Pierwsze strony gazet wypełniają wiadomości o sukcesach internetowych biznesmenów. Informacji tych jest tak dużo, że wypada wybaczyć ludziom rozumowanie, iż postawienie magicznego `e`- przed nazwą najbardziej... czytaj dalej

Skuteczne techniki PR
red. Anne Gregory Wydawnictwo: GWP

Autorzy książki prezentują bogate przemyślenia na temat skutecznych technik PR. Dzięki nim dowiadujemy się, jak przeprowadzić kampanię reklamową, jak kreować opinię publiczną i jak efektywnie współpracować... czytaj dalej

Badania marketingowe teoria i praktyka
Mazurek-Łopacińska Krystyna (red.) Wydawnictwo: PWN

Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania... czytaj dalej

Formuła 2+2. Skuteczny coaching
Douglas B. Allen, Dwight W. Allen Wydawnictwo: Studio Emka

We współczesnym, dynamicznie rozwijającym się biznesie ciągła wymiana informacji oraz "korygowanie kursu" mają decydujące znaczenie. Niestety, prawie jedyną okazją, przy której większość menadżerów... czytaj dalej

Techniki negocjacji wyd.3
Bjorn Lunden, Lennart Rosell Wydawnictwo: inne

"Techniki negocjacji" to książka, która pomoże Ci zrozumieć, co sprawia, że w negocjacjach odnosisz sukcesy lub ponosisz porażki. Podpowiemy Ci, jak stać się lepszym negocjatorem zarówno w pracy zawodowej... czytaj dalej

Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Roszkiewicz Małgorzata Wydawnictwo: PWN

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie... czytaj dalej

Ciemne strony kierowania
Stelmach Waldemar Wydawnictwo: Placet

O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszystkie zakładają... czytaj dalej

Handel i finanse międzynarodowe
Richard E. Caves Wydawnictwo: PWE

Nowoczesny podręcznik akademicki z międzynarodowych stosunków gospodarczych i finansowych. Autorzy przedstawili w nim najbardziej aktualne ujęcie problemów z zakresu rozszerzonej teorii handlu i rozliczeń międzynarodowych... czytaj dalej