Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Ocena pracy szkoleniowca

Przedstawione tu kwestionariusze, arkusze ocen i listy kontrolne będą przydatne wszystkim osobom zajmującym się szkoleniami i zainteresowanym ich wpływem na efektywność pracy personelu firmy - trenerom, facylitatorom... czytaj dalej

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecieSą firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą... czytaj dalej

Zarządzanie wiedzą
Christina Evans Wydawnictwo: PWE

Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi... czytaj dalej

Zarządzanie strategiczne bezpieczeństwem
Dawidczyk Andrzej, Gryz Jarosław, koziej Stanisław Wydawnictwo: brak danych

Myślą przewodnią książki jest przybliżenie zagadnienia zarządzania strategicznego bezpieczeństwem, zwłaszcza w odniesieniu do warunków polskich. Rozważania, wnioski i postulaty w niej zawarte oparte są na dość... czytaj dalej

Jak zostać szamanem sprzedaży
Jeffrey J. Fox Wydawnictwo: Vocatio

Obowiązkowa lektura na szkoleniach w najlepszych organizacjach handlowych na świecie np. Citigroup, IBM czy General Electric. Skoro oni skorzystali na tych radach dlaczego i ty nie miałbyś? Trochę deszczu dobrobytu... czytaj dalej

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Matt Haig Wydawnictwo: Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.Wykorzystaj to jak najlepiej * Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie... czytaj dalej

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jay Conrad Levinson Wydawnictwo: Onepress

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak... czytaj dalej

CAŁA NAPRZÓD!
Ken Blanchard, Jesse Stoner Wydawnictwo: MT Biznes

W formie pięknie napisanej, wciągającej opowieści o dwojgu ludzi, zmagających się z tworzeniem wizji, zarówno dla firmy, w której pracują, jak i dla ich życia osobistego, Blanchard i Stoner omawiają wszystkie... czytaj dalej

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników
Paul Hague Wydawnictwo: Onepress

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmieDlaczego badania marketingowe są ważne?Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest... czytaj dalej

Efektywne zarządzanie czasem. eBook
Patrick Forsyth Wydawnictwo: Onepress

Wiedzieć błyskawicznie! Seria Quick, czyli szybko podane wiadomości. Aspekty związane z zarządzaniem, rozwojem kompetencji osobistych i organizacji w pracy dostarczone w sposób przystępny i zrozumiały. Teraz... czytaj dalej