Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Fama. Anatomia marketingu szeptanego
Emanuel Rosen Wydawnictwo: Media Rodzina

Książka przedstawia obok tradycyjnej reklamy i promocji nowy sposób sprzedawania produktów. Marketing szeptany to reklama, która polega na przemyślanym wykorzystywaniu sieci kontaktów międzyludzkich.... czytaj dalej

Księga ALFA
Vera F. Birkenbihl Wydawnictwo: KOS

Podczas emisji 8-odcinkowego cyklu ALFA - Poglądy na trzecie tysiąclecie - Vera F. Birkenbihl odpowiadała na żywo na telefoniczne pytania widzów, którzy nadsyłali też całe tysiące listów, faksów i emaili z... czytaj dalej

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne
Jeziński Marek Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Akulturacja polityczna i modernizacyjne tendencje akulturacyjne w polityce polskiej u progu nowego stuleciaMarketing w politycznym zwierciadleMarketing polityczny w krainie mituNegatywne kampanie wyborcze i... czytaj dalej

Negocjacje w interesach
Robert A. Rządca Wydawnictwo: PWE

Książka zawiera podejście do procesu negocjacji, które jest odmienne od najczęściej występujących w literaturze. Zwykle bowiem mamy do czynienia z opisem negocjacji z perspektywy negocjatora - jednostki, w... czytaj dalej

10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości
Larry James Wydawnictwo: Onepress

Bądźmy w kontakcie! Ciesz się zaufaniem ludzi Osiągaj korzyści, pomagając innym Poznaj sprawdzone techniki networkingu Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki... czytaj dalej

Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa + CD
Rybicki Jacek M. Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego... czytaj dalej

Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej
Lois P. Frankel Wydawnictwo: Onepress

Odkryj, jak ogranicza Cię Twój sposób myślenia o sprawach finansowych: dlaczego utknęłaś w miejscu, w uzależniającym związku czy w pracy, gdzie zarabiasz mniej, niż powinnaś. Wierz mi, że możesz przejąć kontrolę... czytaj dalej

Samorządowe public realations
Flis Jarosław Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Podręczniki Public Relations jakie opublikowano w Polsce raczej skupiają się na biznesowym PR aniżeli administracyjnym. Dlatego książka dr Jarosława Flisa trafia w istotną lukę wydawniczą. Praca - i to najważniejsze... czytaj dalej

Nastolatki i rodzice
Roger Mcintire Wydawnictwo: K.E.Liber

Inteligentny poradnik dla rodziców nastolatków. Jak budować dobre ralcje, rozmawiać na trudne tematy i być dla dorastającego dziecka oparciem.... czytaj dalej

S. O. S. Prezentacja!
Mark Wiskup Wydawnictwo: MT Biznes

Nie martw się... zabłyśnij!W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zamienić swoją następną prezentację w spektakularny sukces - nawet, jeśli sama myśl o tym, że masz stanąć przed publicznością... czytaj dalej