Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222679 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall Wydawnictwo: Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu... czytaj dalej

Organizacje skuteczne w sprzedaży
Coker Darlene M. Gaizo Edward R. Murray Kathleen A. Edwards Sand Wydawnictwo: IFC PRESS

Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży jest niezwykłą historią o tym, w jaki sposób skuteczne organizacje sprzedażowe potrafiły obrócić na swoją korzyść nowe oczekiwania współczesnych, wymagających klientów... czytaj dalej

Ekonomika i organizacja pracy w hotelarstwie. Poradnik dla nauczyciela
Mitura Elżbieta, Koniuszewska Elżbieta Wydawnictwo: brak danych

W poradniku dla nauczyciela zostały przedstawione cele lekcji, propozycje aktywizujących metod nauczania, klucz do wszystkich ćwiczeń oraz wskazówki do ich rozwiązania.... czytaj dalej

CRM. Relacje z klientami
Jill Dyche Wydawnictwo: Onepress

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkownikówCzęść 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników... czytaj dalej

Gospodarka niewinnego oszustwa
John Kenneth Galbraith Wydawnictwo: MT Biznes

Światowej sławy ekonomista skupia się dziś na przekonaniach ekonomicznych, na przebiegłości i na przywództwie politycznym, na błędach, które wciąż się utrzymują, i na tym, dokąd nas one prowadzą. Jego nowa... czytaj dalej

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce
Max H. Bazerman, Michael D. Watkins Wydawnictwo: Onepress

Problemy nie pojawiają się znikąd -- można je dość precyzyjnie przewidzieć * Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać? * Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą * Czynnik ludzki -- najsłabsze... czytaj dalej

Reklama podręcznik
Nowacki Robert Wydawnictwo: brak danych

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością... czytaj dalej

Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego
Rafał Szczepanik Wydawnictwo: Onepress

Dobrze współpracujący zespół to podstawa sukcesu nowoczesnej firmy. Zgrani i rozumiejący się wzajemnie pracownicy działają sprawniej i efektywniej, a także szybciej rozwiązują pojawiające się problemy. Jednym... czytaj dalej

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
Pat Fallon, Fred Senn Wydawnictwo: Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki... czytaj dalej

Business lunch zdobywanie klientów wczesnym popołudniem
Robin Jay Wydawnictwo: Studio Emka

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą... czytaj dalej