Książki - nowości - Zarządzanie i marketing

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 222681 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
Harvard Business School Press, Nick Morgan Wydawnictwo: Onepress

Kiedy potrzebny jest dialog#8230; Jak przygotować się do spotkania? Jak prowadzić spotkania krótkie i treściwe? Jak zapewnić wdrożenie decyzji podjętych na spotkaniu? Statystycznie połowa spotkań tylko... czytaj dalej

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Piotr Łabuz, Marcin Urbański Wydawnictwo: Helion

* Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny * Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje * Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce... czytaj dalej

NLP. Wpływ na siebie i innych
Andrew Bradbury Wydawnictwo: Onepress

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w sztuce komunikacji. Dostarcza technik i strategii perswazji, wywierania wpływu na siebie i innych. Aby skutecznie je stosować... czytaj dalej

W dialogu I
Jorge Luis Borges Wydawnictwo: Onepress

Niemal wszystkie pisma Borgesa -- opowiadania i wiersze, artykuły i rozważania -- przetłumaczono już na język polski. Do pełnej reprezentacji brakowało już tylko "W dialogu", książki od lat oczekiwanej... czytaj dalej

Marketing na rynku międzynarodowym

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku... czytaj dalej

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
David Balter, John Butman Wydawnictwo: Onepress

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy! Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego... czytaj dalej

Pracownicy praktyczny poradnik dla pracodawcy
Marcin Aszyk, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

PRACOWNICY to książka dla pracodawców lub tych, którzy zamierzają nimi zostać. Znajdziesz tu kompletne informacje w zakresie prawa pracy, podatków i ubezpieczeń. Dowiesz się, na jakiej zasadzie najlepiej... czytaj dalej

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Bratumiła Pawłowska, Bjorn Lunden Wydawnictwo: inne

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić... czytaj dalej

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
Al Ries, Jack Trout Wydawnictwo: Onepress

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie... czytaj dalej

Jak wykorzystać networking w sprzedaży
Salmon Michael Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Dzięki tej książce dowiesz się:- jak znaleźć odpowiednią osobę, dotrzeć do niej i rozmawiać z nią, aby osiągnąć zamierzony cel,- jak przygotować się do rozmowy, aby zrobić korzystne wrażenie,- jak rozbudować... czytaj dalej