Dzięki sprzedaży książek zapewniono setki tysięcy ciepłych posiłków dla potrzebujących

Data: 2021-01-27 08:29:53 Autor: pobarski

Sieć Biedronka postanowiła przekazać całkowity przychód ze sprzedaży książki „Zimowa przygoda” na cele charytatywne. Środki otrzymała Polska Akcja Humanitarna i program „Pajacyk”. 

Obrazek w treściFot. materiały prasowe sieci Biedronka

W ramach akcji lojalnościowej sieć sklepów Biedronka w minionym roku oferowała swoim klientom maskotki oraz książki opowiadające o losach „Gangu Fajniaków”. Przez ostatnie miesiące klienci mieli szansę nie tylko wymieniać zdobyte naklejki na pluszaki, ale także – zakupić książki opowiadające o przygodach bohaterów związanych ze środowiskiem naturalnym. Autorem książek był znany polski pisarz – Marcin Przewoźnik. 

Czytaj także: 900 tysięcy książek o "Fajniakach" sprzedanych w Biedronce

Ostatnia z książek, które ukazały się w ramach akcji – „Gang Fajniaków. Zimowa przygoda” – okazała się jednak szczególna. Całkowity przychód ze sprzedaży książek Biedronka postanowiła bowiem przekazać na rzecz potrzebujących. W tym celu sieć nawiązała współpracę z Polską Akcją Humanitarną. 

W ciągu pierwszego miesiąca od ukazania się książki w sprzedaży, tytuł sprzedał się w nakładzie 215 tysięcy egzemplarzy. Dzięki popularności książeczek, program „Pajacyk” będzie mógł zapewnić najmłodszym Polakom ciepłe i wartościowe posiłki. Według szacowań, dzięki sprzedaży książeczek zapewni się dzieciom ponad 325 tys. posiłków. 

Już wiemy, że dzięki wsparciu sieci Biedronka i klientów będziemy mogli sfinansować ponad 325 000 posiłków dla potrzebujących dzieci w całej Polsce. Jest to szczególnie ważne teraz, w trudnych czasach pandemii, ponieważ daje nam możliwość pomagania najbardziej potrzebującym dzieciom

– mówiła Barbara Wiśniewska z PAH. 

W grudniu Biedronka informowała, że udało jej się sprzedać łącznie 1,2 miliona egzemplarzy książek opowiadających o „Gangu Fajniaków”. To, co wyróżnia tytuły spośród innych książek na rynku, to zdecydowanie niska cena, wysoka dostępność w supermarketach sieci oraz komplementarność z resztą produktów oferowanych w ramach akcji promocyjnej. 

REKLAMA

Zobacz także

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.