Okładka książki - Strategia błękitnego oceanu

Strategia błękitnego oceanu


Ocena: 5 (1 głosów)
opis
Autorzy "Strategii błękitnego oceanu" przybliżają problematykę strategii budowania przewagi konkurencyjnej oraz podają narzędzia do budowania błękitnych oceanów, które mają na celu umożliwienie zbudowania strategii przedsiębiorstwa i tym samym opuszczenie czerwonego oceanu, który powoduje zastój przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu przedstawionych narzędzi, modeli strategicznym, autorzy zapewniają wpłynięcie na błękitny ocean większych możliwości i szans zbudowania przewagi konkurencyjnej. Dobra pozycja dla przedsiębiorców szukających inspiracji do rozwiązania problemów wewnątrz firmy, jak i dla tych którzy zamierzają lub są menadżerami, liderami odpowiedzialnymi za rozwój i kondycję przedsiębiorstwa.

Informacje dodatkowe o Strategia błękitnego oceanu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2005 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788377469484
Liczba stron: 336
Dodał/a opinię: kalola

więcej
Zobacz opinie o książce Strategia błękitnego oceanu

Kup książkę Strategia błękitnego oceanu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Strategia błękitnego oceanu. Początek
Renee Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. Początek

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka...

Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Renée Mauborgne0
Okładka ksiązki - Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy